"Underbara Håkan"

Okej inlägget som jag nyss skrev försvann så jag orkar inte skriva allt igen.
 
Igår hade jag fotbollsträning med Älvsjö, vilket gick bra och sen pratade jag och pappa med Ubbe som kommer vara huvudtränare för 16-18 elit tjejerna, alltså till det laget jag försöker komma in i. 
 
Just nu skriver jag såklart ett inlägg men jag lyssnat även på underbara Håkan "och kom igen Lena".
 
 Imorse hade jag akademi träning, vi hade fys och det var så satan i gatan jobbigt. Jag hade på riktigt ingen kraft i benen på hela dagen efter men ändå så gick jag till gymmet efter skolan för att träna lite biceps och rygg. Tungt med skönt.
 
Men nu ska jag plugga svenska grammatik och sedan matte innan Emil kommer och ska sedan sova här.
Puss på er!

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Åh jag älskar Håkan verkligen♥ Bland dem bästa artisterna som finns alltså. Hans känsla han förmedlar när han sjunger är oslagbar♥

Härligt med ett träningspass på gymmet också! Kan kännas motigt i början innan man kommer iväg men sen kan man bara tacka sig själv att "tvingade" iväg sig dit och körde ett pass för man mår ju så sjukt bra efteråt! Vill också träna! Längtar tills jag också får köra igång igen♥

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!