"Vi kom tvåa"

Godmorgon!
Hoppas att ni har haft en bra helg! Min har varit amazing!
 
Jag var ju på Åland och spelade cup med 99orna i Älvsjö (som inte finns kvar), vi kom tvåa av sex lag. Vi släppte ändast in ett mål, vi gjorde elva mål varav jag gjorde fyraav dom (mest innom laget), vi förlorade ingen match men spelade två lika. Så vi var ändå väldigt bra! Jag tycker att vi förtjänar att komma etta menmen.
 
Första dagen körde vi curling när vi hade långt mellan två matcher. Det var mycket svårare äve vad det ser ut, men det var även mycket roligare!
 
Dock har jag inga bilder från cupen så ni får en peppbild istället.
Hoppas att ni får en bra dag.
Ha de!

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Vad kul att det gick såpass bra för er! Grattis :)♥
Synd bara att ni inte gick hela vägen med 2a är inte dåligt! Hur länge har du spelat fotboll?

Hoppas du annars mår fint och får en fin dag idag♥

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!