"Att man nästan drunknar"

Gud vilket hemskt väder! Idag har det nästan regnat så mycket att man nästan drunknar så fort man kliver ut. För att göra det mycket enklare för vädret att dränka mej så hade jag träning imorse, utomhus när det regnade som mest. Så jag var helt genomvåt. Hatar regniga höstdagar.
 
Fredrik fyller år idag, jag skulle överraska honom samtidigt som jag skulla vara taskig, mest bara för att det är kul. Jag skulle först låtsas att jag hade glömt bort hans födelsedag och sen på kvällen komma och överraska honom. Men han försörde de lite när han sa "du har inte sagt grattis".
Fick en fråga om jag kunde säga vad jag köpte till honom, men jag kommer inte skriva det nu eftersom han kanske då ser. Men jag berättar och visar så fort han har öppnat presenten.
 
Om ungefär 30 min ska jag äta lite innan min träning som börjar klockan 18.15. Får bara hoppas att det inte regnar ikväll också. 
Min älskling.

Kommentarer:

1 Emiza:

fin bild

2 Petra:

fin bild

sv ja det är smidigt att skriva i mobilen när man alltid har med den

3 Life of Johanna:

Tråkigt han förstörde din överraskning :(

4 kajsa-stina:

Alltså det verkligen SPÖREGNAR här hos mig idag och har gjort det hela natten och ska fortsätta så hela dan. Så trååkigt :(

Så fiin bild på er också! <3
Haha det är alltid kul att låtsas att man glömt bort födelsedagen och sen säga att man inte alls har det :D<3

sv: Haha ja eller hur! Att svära så ofta som jag gör är ju inte så bra egentligen. Måste försöka att inte göra det haha. Och det med naglarna är också jobbigt. Men nu så har jag sparat ut mina naglar faktiskt så har kunnat motstå att bita på dem. Dock drar jag ju där i nagelbanden emellanåt ändå..

Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? :)

5 ♀ THE REVOLT ♀:

Hahaha förstår att du inte vill skriva här vad du köpte, för om han ser är det ju inte direkt en present då xD utan typ en gåva :o En present ska ju va hemlig haha xD

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!