"Bara för att det inte är idag"

Blogga gjorde jag inte igår, det hann jag inte, så jag gör det idag.
Igår va det som vilken vanlig dag i skolan som helst. Började dagen med akademiträning och sen bara fortsatte som vanligt, förutom att jag inte hade någon naturkunskap, så slutade tidigare.
 
Efter skolan var jag med Fredrik. Vi gick och hämtade Samuel i skolan och sen gick vi hem och bara tog de lugnt. 
 
Föresten så fyllde Emma år igår.
 
Jag hade träning igår. Det var riktigt jävla jobbigt! Fredrik kom och mötte mej efter och vi tog en liten promenad innan jag gick in för att duscha, äta och plugga innan jag gick och la mej. 
 
Just nu har jag faktiskt engelska. Jag har ingen naturkunskap idag heller så det är superskönt! Slutar 13 idag.
Ikväll ska jag vara med några kompisr. Inte helt bestämt än med vilka men jag vet i alla fall att Anne-Li ska vara med.
 
Vart super glad idag när Ebba sa att det var kanelbullens dag, så har trott det hela dagen tills nu när jag kollade upp det. Det är imorgon, så vart lite ledsen. Funderar på att gå och köpa en bulle bara för att haha.
Bara för att det inte är idag så får ni den här bilden så ni kan längta lite extra mycket till imorgon.

Kommentarer:

1 ♫♪ sandra - en musikblogg:

åh vill också ha bullar!

2 ♀ THE REVOLT ♀:

Hahaha va synd att vara en dag för tidig xD men man kan ju ha egna små bull-dagar xD

Svar: Det var i Borlänge xD Bor du i Borlänge? :o

3 ♀ THE REVOLT ♀:

Just ja, jag lägger den där läkningen denna vecka ngn dag, säger till då jag publicerat inlägget ^^

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!