"En av det roligaste sakerna"

För ett litet tag sen kom jag hem från en hel mysig kväll med laget.
Först åt vi på o'learys och sedan bowlade vi. Vi hade även lite frågesport som våra tränare hade fixat. Så ikväll var faktiskt en super bra kväll, tror faktiskt att det är en av det roligaste sakerna vi har gjort hela laget!
 
Imorse hade jag akademiträning med 2orna och 3orna, dom var lite under mina förväntningar, men det var väl typ 3 stycken som var skit bra. Säger inte att jag är bättre, för det är jag inte men jag trodde dom skulle vara mycket mycket bättre.
 
Efter skolan gick jag bara hem, först städa lite så man får det gjort och sedan fixa sej för att dra ut med laget. 
 
Men nu ska jag äta Ben & Jerry's och kolla på något avsnitt av One tree hill, sen ska jag lägga mej ganska tidigt för jag ska till gymmet vid 11 eller 12 tiden imorgon"bitti" med Henning och Pontus. 
 
Godnatt och sovgott!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!