"En otroligt bra känsla"

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan. Inget intressant att berätta om.
 
Efter skolan så var jag på gymmet med Pontus. När vi nästan var klara kom Henning så jag och P körde lite till. Sen träffade jag även Mathias som gick i min klass förut och har inte träffat på super länge. Idag blev det rygg och biceps. Super skönt pass, jobbigt som fasiken men skönt! Det är en otroligt bra känsla när man använder sina muskler. 
 
Men nu ska jag plugga till ett naturkunskaps debatt om olika partiers miljö och energi frågor. Jag ska kolla på folkpartiets, asså jag hittar ingenting och det jag väl hittar fattar jag inte. Haha.
Men ska försöka gå och lägga mej tidigt idag. Ska gå upp tidigt eftersom jag har akademiträning klockan 8. 
 
Men ha det bra och sovgott.
Bara älskar den här låten!

Kommentarer:

1 ♀ THE REVOLT ♀:

Hoppas det gick bra till slut iaf!:o alltså med letandet av information om Folkpartiets miljö- och energifrågor :o

Svar: Du, när vill du vi lägger upp sänkningarna? Jag har min i utkast men vet inte när jag ska publicera. Säg till då du publicerat så jag vet att jag publicera då. Så det blir ungefär samtidigt xD

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!