"En otroligt mysig dag"

Det är helt otroligt, det har inte regnat en droppe idag!
 
Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan förutom att vi inte hade nån historia lektion och fick istället åka ut till olika ställen i Stockholm i grupper och intervjua folk och sedan skriva reportage om området. Jag och Osman åkte in till Södermalm. Det var faktiskt en väldigt kul uppgift och det var en otroligt mysig dag för att åka in till stan och bara gå runt. Trevligt sällskap också!
 
Nu ska jag strax byta om till träningskläder och så ska jag och mamma åka ner till gymmet och köra 30 minuter body pump och 30 minuter core. Efter det ska mamma springa i ca 30 minuter och då ska jag istället sola solarium och ligga på vattenmassagesängen. Skulle även jag vilja springa men jag har match imorgonbitti så jag måste vara utvilad, så egentligen borde jag inte köra body pump heller men det går inte att komma ifrån. 
Världens finaste cykel såg jag idag!

Kommentarer:

1 Madeliene:

- fin cykel! :)

2 kajsa-stina:

Åh vad underbart att det inte regnade en droppe hos er igår. Lycka! <3
Så skönt med träningspass också! Och vattenmassagesängen. Det är livskvalité det :)
Lycka till på matchen idag! :)

sv: Åh ja visst är dom fina! Vill ha allihopa haha. Men ska nog beställa hem nån av dom iallafall. Det är så kul att kolla på kläder tycker jag. Särskilt i affärer då man kan ta på kläderna på en gång haha :)

Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? :)

3 Caroline:

Va roligt med body pump! :)

Vattenmassagesäng lät spännande, vad är det för något? :)

Cykeln var kanonfin!

4 Therese:

Skönt att det inte regnat! :)
Ha en bra tisdag! :)

5 Madeliene:

sv: ja visst är dom! :D Hittade denna låten på en reklam på tv:n för ett tag sedan, och lyssnar typ på den jämt haha!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!