"Ganska glad"

Idag har det varit en bra dag!
Först var det skola som vanligt, hade ett matteprov som gick sådär och sen så hade jag ett svenskaprov som gick hyfsat, men hoppas att det gick bättre än vad det kändes som i alla fall.
 
Efter skolan gick jag bara hem och hämtade träningsväskan och sedan bar det av till gymmet med Pontus, idag tränade vi bröst och triceps. Ganska glad, jag börjar verkligen känna skillnad, igår tillexempel klarade jag av att göra 25 armhävningar (på tå såklart) i rad. Första gången faktsikt. Sen så börjar man se mer resultat och det är ju ganska kul också.
 
Efter gick jag bara hem och duschade åt lite kvarg och skärde sallad till middagen och nu väntar jag bara på mamma som egentligen skulle varit hemma för ungefär 1 timma sen men hoppas hon kommer snart. Jag är hungrig och börjar bli lite orolig.
 
Men nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill eftersom jag nästan inte har några läxor.
Som jag sa till Emma: om man kollar snabbt, har risig syn, kisar med ögonen och ser bilden utzoomad, skulle man kunna lura sej själv och tro att jag har magrutor. Haha. 

Kommentarer:

1 Therese:

Svar;
Jag läser teknik på Teknikum :)

2 kajsa-stina:

Fin du är :) Och vad kul att du börjar se resultat med träningen. Eloge till dig som klarar så många armhävningar. Jag kan inte ens göra armhävningar. Alltså riktigt haha med tårna och det. Har ingen styrka i mina armar typ haha :(
Och håller med dig om bilden! Ser ju ut som du har magrutor för sjutton! :)

sv: Åh tack fina du! Vad kul att du tycker det. Älskar att göra sånahär listor och samtidigt se vad andra tycker :)
Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!