"Lyckokaka"

Igår var det en mycket bra fredag och idag var det en ännu bättre lördag.
 
Igår var jag med Pontus på kvällen. Vi gick först och åt pizza och sedan hem till honom, åt massor med kakaor och kollade på disney filmer. Sen sov jag där och imorse åt vi mer kakor och kollade på disney. Super mysigt!
 
Kom hem för ungefär 40 minuter sen från stan. Jag och Anne-Li firade Emma. Vi åt på en kinaresturang på Mariatorget, super gott och sen bowla vi, super kul! Det är helt underbart att få vara med sina bästa vänner.
 
Så än så länge har den här helgen varit oslagbar. Varit med alla mina absolut närmaste vänner! Just nu mår jag så sjukt jävla bra. Mitt liv är på topp.
 
Imorgon blir det att sova länge, intervallträna, plugga och bara ta det lugnt! Hoppas det blir en underbar söndag!
AN OLD ACQUAINTANCE WILL RE-ENTER YOUR LIFE - lyckokaka

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!