"Mådde dåligt ett långt tag"

Idag har det varit en jobbig dag. 
Jag och några kompisar var i Knivsta igår på fest, eller fest och fest det var mer bara några stycken som satt och drack tillsammans och hade trevligt. Dock blev det en aning mycket för mej så hade lite problem att ta mej hem. Men jag hade med mej fina vänner som hjälpte till hela vägen! Det var för sej lite pinsamt eftersom några kompisar till mej såg mej när jag var på väg hem och var svin full. Kunde knappt gå osv.
 
Men var bakis och mådde dåligt ett långt tag in på dagen idag men det hindrade inte mej att åka till Söder ett tag och träffa en gammal vän. Det var super trevligt, var länge sen jag träffade honom. Men det blev inte så länge så vi kanske ska träffas igen i veckan. 
 
Ikväll ska jag bara vara hemma. Har fortfarande huvudvärk och är lite illamående så jag stannar hemma och kollar på film med föräldrarna istället, det är ju också mysigt!
 
Men hoppas ni får en fortsatt trevlig ikväll och hoppas att ni har ätit många kanelbullar idag!

Kommentarer:

1 milina.blogg.se:

hade jag varit 16, kommit hem full och varit bakis samt skrivit om det på en blogg hade mina föräldrar blivit galna haha.. sjukt vad dagens föräldrar tillåter idag, faktiskt.

2 kajsa-stina:

Vad skönt att du har vänner som ställer upp och hjälpte dig hem när du var i det skicket. Jobbigt att bli lämnad i det tillståndet. Vänner är viktigt <3 Och skönt du tog det lugnt hemma igår och vilade upp dig :)

sv: Ja eller hur! Att ligga i tv och bli känd för det. Är det nånting att skryta med liksom? Tror att dom är världsbäst för att ha gjort det liksom. Det är ju fan bara äckligt! :o

3 Life of Johanna:

ibland blir det för mycket :) Men bra med vänner som hjälpte dig hem! :)

4 kajsa-stina:

sv: Åh tack fina! Blir så glad över dina ord. Det värmer :) Och jag hoppas också att jag så småningom ser maten på söndagarna som vilken mat som helst och att det inte ska vara nån slags utmaning utan att det ska gå kalasbra att äta det ändå :)

Hur mår du annars idag? <3
kram

5 THE REVOLT:

Låter inte så trevligt! O.o

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!