"Rörlighet och bål"

Jag hatar torsdagar. Det är en sådan här lång skoldag, jag börjar 8.00 och slutar 16.10 alltså går jag i skolan 8 timmar och 10 minuter. Det är fan plågsamt! Vi har bara tråkiga lektioner också, tråkiga, långa och sega. Hade idrott idag, det är ju kul bara man inte har teori i 1 timma och 30 minuter som vi hade idag.
 
Så jag kom hem ca halv 5 och så började jag och mamma på maten på en gång. Båda vi har ju träning idag så de är smidigare att äta innan, min träning slutar 21.15 så det känns lite sent att äta middag då.
 
Jag har alltså fotbollsträning idag, ser fram emot det. Idag på akademin så var vi i gymmet för vi va för några tjejer, tre stycken. Så vi körde rörlighet och bål vilket var skönt eftersom jag inte var så taggad på att köra fotboll egentligen men nu är jag taggad till max. Det kommer bli super kul!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!