"The girl"

 Har nyss ätit klart min lunch och ska sedan bege mej in i duchen.
Var på gymmet runt 12 tiden med Henning och Pontus och kom väl hem vid 3 tiden. Självklart gymmade vi inte i tre timmar. Vi tog det ganska lugnt mellan alla olika övningar och låg sedan i vattenmassagesängen i 45 minuter. Ben och rumpa idag!
 
Nu ska jag som sagt duscha och sedan fixa mej och hjälpa mamma snygga till i huset för att min morbror och mina två kusiner kommer på middag ikväll. Så det är så min kväll ser ut idag. 
 
Men har inte så mycket mer att berätta, hoppas ni får en bra kväll och en fortsatt bra dag. 

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Låter som du hade en perfekt dag igår med träning och sedan trevligt sällskap på kvällen med gäster :)
Så skönt att ligga i vattenmassagesängen också. Det skulle man gärna göra oftare :)

sv: Åh tack fina du för dina ord och peppning <3 Det betyder mycket att du tror på mig! Och jag tror och hoppas att jag också snart kommer att känna mig helt "fri" och våga göra det jag verkligen vill göra :)

Att vara själv är så jobbigt tycker jag också. Hatar den känslan av att vara med mig själv liksom haha :( Nånting jag måste öva på då jag så småningom ska flytta hemifrån. Om jag inte flyttar ihop med en pojkvän det första jag gör då men ändå <3

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!