"Typ tre gånger"

Än en gång tänker jag skriva hur mycket jag hatar det här regniga vädret. Imorse när jag inte ville gå ut regnade det inte men nu ikväll när jag vill gå ut, gå till mossen och kolla på Pontus match och lite innan då jag ville gå en power walk måste det regna och vara mörkt och vara kallt såklart! Så det blir inget med att gå ut i regnet och kolla på en match för mej. Jag måste hålla mej super frisk tills tisdag.
 
Igår var det jättekul med att träffa några släktingar. Det var god middag och mycket roligt att prata om. Jag och Henning kollade sedan på en film, Harry Potter (jag älskar Harry Potter). Dock så somnade jag typ tre gånger för jag var så trött, haha. 
 
Idag, under den tiden jag inte ville gå ut, var Mathias här ett tag. Vi gjorde inget speciellt, vi lagade pannkakor och satt mest och pratade. Det var kul. Det var länge sedan man träffade honom, om man inte räknar när vi typ såg varandra på gymmet haha. 
 
Men hoppas ni får en fortsatt bra kväll.

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Håller med dig om att detta regnande går en på nerverna! Jag blir såå jävla nere när det regnar och dessutom är kallt på det! När det regnar åt alla håll och kanter och man blir dyngsur! NÄ usch. Hoppas det vänder snart!

Kul att kvällen blev lyckad med gästerna :) Alltid kul att ha besök och bara snacka och umgås!

Hoppas annars du mår fint idag!! <3

2 ♀ THE REVOLT ♀:

Skönt att träffa släktingarna och samtidigt uppskatta umgänget! ^^ Inte många som faktiskt värdesätter släkten :o

Vädret är inte den bästa, men då det regnar och man är inomhus är det sjukt mysigt ^^

3 Caroline:

Ja det regnar verkligen hela tiden, men är ändå glad att det inte snöar ^^

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!