"Världens sötaste"

Halloj, vet inte riktigt vad jag gör inne på bloggen. Behöver egentligen plugga till mitt matteprov imorgon och skriva klart en uppgift som ska in idag, men jag orkar helt inte än.
 
Idag var det ingen skola för mej eftersom jag hade min akademimatch. Det gick inte sådär jättebra. Det började dåligt redan på vägen dit då det var något problem i Årstaberg så vårt tåg blev försenat, så vi missade tunnelbanan vi egentligen skulle ta till Danderyds sjukhus och där efter så missade vi bussen till Danderydsvallen och behövde stå och vänta på bussen i ca 30 minuter. Plågsamt. Så egentligen skulle vi bara få 15 minuter att värma upp, byta om och snacka igenom matchen men våra motståndare var väldigt snälla och gav oss 15 min till, snääälllaaaa (host). Jag var dock inte i start 11an men fick ändå spela ca 30 minuter av 90 så egentligen är inte det sådär jättebra... menmen. Vi förlorade föresten, med 5-0 men det är lite pinsamt att säga i skolan så vi kommer säga med 2-0, haha. Vi skyller på att vi inte hade en riktig fotbollsmålvakt utan en handbollsmålvakt.
 
Men nu ska jag som sagt plugga och sen ska jag gå på fotbollsträning 18.15-20.00. Efter träningen blir det väl lite mer plugg och sedan sova.
Hon skulle helst inte vilja bli fotad. Världens sötaste hund, men en gullig leverfläck på nosen.

Kommentarer:

1 Caroline:

Hon är verkligen hur söt som helst!

Sv; Jag älskar att köpa både presenter och julklappar, tycker det är så roligt att ge :D

Googlade lite och det lät jättehärligt! Dock verkar vi inte ha något i närheten av där jag bor :3 Har däremot familj i Sthlm så kanske kan passa på nästa gång jag åker dit :)

2 kajsa-stina:

Åh så söööt! :)

sv: Jag håller helt med dig i det. Känner man sig missnöjd över nånting på sin kropp som bara blir till en börda om man inte göt nåt åt så ska man absolut operera sig om man vill. Men inte för att vara andra till lags och göra det som för deras skull. Nej då är det inte bra tycker jag. Sen är ju alltid naturligast finast tycker jag men att ändra nånting litet om man känner för det absolut :) Bara det inte går till överdrift och blir som ett gift liksom.

Så är det verkligen. Man är skapt till den man är och det är charmigt. Man är den man är och det är fint tycker jag. Det är bra att alla inte ser likadana ut utan att alla är olika. Skulle vara så tråkigt annars om alla var "perfekta" utan minsta lilla skavank :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!