"Vi var duktiga"

Idag var jag med Emma. Vi var duktiga och gick till Farsta där vi fikade och jag köpte en present till Fredrik som fyller år på tisdag. Sen tog vi bussen från Farsta hem till Emma och så kollade vi bara på film och halv sov.
 
Var var på gymmet idag, efter jag hade varit med Emma. Idag blev det att träna ben och rumpa. Riktigt jobbigt på ett skönt sätt efteråt. 
 
Ja det finns inte så jättemycket mer att säga nu. 
 
Imorgon efter skolan ska jag vara en kortis med Fredrik och sen ska jag till mormor och morfar en stund och ge morfar blommor som fyller år och sen är det till gymmet och köra body pump.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla på en film innan jag går och lägger mej. 
Ha de så bra!

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Finis! :)
Och vad härligt med träningspass. Längtar tills jag får köra igång också hihi. Och som du säger så är det ju en sån skön känsla efter man har tränat också. Obeskrivbar <3
Kul att du hittade en present till Fredrik också. Får man fråga vad det var? :)

sv: Åh tack snälla! Ja visst ser det härligt ut. Ser ut som vår även fast det är höst :)

Vad bra att du mår bra. Med mig är det också bra. Ska snart åka in till sjukhuset och ha samtal och lunch med min samtalskontakt. Sen har jag faktiskt inga planer för dagen :) Hur mår du annars idag? :)
Kramar

2 Life of Johanna:

Lät som en bra söndag och måndag :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!