"Desperata tjejer"

Igår när jag var på gymmet så vart de två tjejer som var i min ålder eller något år äldre som stod och gjorde squats i en sån här ställning när de är två metallstänger (typ) och så sitter stången (som man sätter vikter på) fast i ställningen eller vad jag ska kalla den och så om man snurrar på själva stången så sätter den sej fast i olika lägen med krokar. Aa ni förstår antagligen inte. De gör inte jag iallafall. Men okej återgå till ämnet. Tjejerna gjorde squats när jag kom, alltså var dom där innan mej och när jag gick därifrån 1 timma senare stod dom fortfarande och gjorde squats. Så dom gjorde alltså squats minst 1 timma, antagligen mer... Känns lite desperat... Plus att dom inte hade några skor. Hur kan man gymma utan skor?! Förstår inte de. Kändes bara som om de va två par desperata tjejer. Tyvärr men allas rumpor kan inte se ut som Jen Selters. 
 

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!