"Är ju lite oskönt"

Så himla skönt. Fick sluta 13.45 idag när jag egentligen skulle sluta 16.10. Då hann jag iallafall hem mellan skolan och träningen. Det är ju lite skönt.
 
Jag tränade imorse. Hade teknikfys i frivändningar. Vi får inte använda handskar när vi lyfter så mina händer bli alltid så förstörda. Kvällens träningspass är också fys, löpning och styrka, den är ju lite oskön.
 
Matchen igår gick både bra och dåligt. AIK dominerade första halvlek då vi inte orkade med vår press som vi kör med. Jag själv spelade ganska dåligt nästan hela matchen men jag hade några bra stunder. I andra spelade vi mycket bättre och gav nästan inte AIK några chanser. AIK är ett väldigt tekniskt lag och Älvsjö är inte lika tekniska men vi hade bättre sammanhållning än vad dom hade. Matchen slutade 0-0.
 
Nu hade jag tänkt att plugga lite och sedan ska jag äta innan min träning. Är riktigt trött igen på grund av att jag vaknade flera gånger inatt och sov bara allmänt dåligt, men snart får jag vila upp mej när det är lov. 
 
Ha de.
Snart börjar utomhussäsongen igen. Tagga!

Kommentarer:

1 Linn Strömberg:

Nästa gång vinner ni!

2 emma:

Va kul med massa fotbollsträningar. Som jag saknar att spela..
Spelade själv i MFF i 10 år :D

3 kajsa-stina:

Så himla skönt att få sluta lite tidigare en dag! Det ger en så mycket positivt och man blir så glad av att bara få komma hem ett par timmar tidigare än man egentligen skulle sluta. Vardagslyx verkligen och det är du värd :)

Vad synd att ni inte vann mot AIK men det är alltid bra att det slutar oavgjort istället för förlust. Ni tar dem nästa gång, det är jag övertygad om! Skulle vara så roligt att se någon gång när du spelar men tyvärr så bor ju jag en bit ifrån så blir nog lite svårt att komma och se tyvärr :(

Hoppas du får en fin kväll vännen och att du mår bra <3 Många kramar <3<3

4 S A N N A ♥:

Det ska bli så skönt med lov!

5 ♀ THE REVOLT ♀:

Skönt att sluta tidigare! Älskar att göra det, haha xD Att du kände att du själv inte presterade så bra under matchen, lät ju inte någon vidare kul.Man blir ju besviken på sig själv och så, men det är viktigt att vara medveten om att sådana stunder behövs. Annars skulle man aldrig förbättras och utvecklas i sin sport. Man måste faila lite i allt för att kunna blir bättre <3

6 melinda - mamma till Nova & Leon:

åh vad jag saknar fotbollen!!

7 Amanda Persson:

Så skönt för er som får lov nästa vecka, jag har mitt lov denna veckan så måste gå till skolan nästa vecka :((((

8 Siri |Diabitfit|:

Skönt med lov sen :)

9 Elin:

Vad roligt ändå! :)

10 josefine:

skönt att sluta tidigare :)

11 Caroline Blomberg:

härligt att få sluta tidigare!

12 Sara:

Kul att sluta tidigt! :)

13 Sarah:

De e alltid lika skönt när man får sluta tidigare :)

14 Ida:

Härligt att sluta tidigare!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!