"Flashdance"

En otroligt skön dag har det varit idag faktiskt. Jag fick skjuts till skolan av mamma och pappa som ändå skulle till nästan samma ställe och träffas min psykolog, sen hade jag två och en halv lektion. Halva lektionen var för att vi fick gå 30 minuter innan vi slutade eftersom vår lärare blev så trött på klassen. Så slutade runt 13.40 istället för 14.10. Jag hann åka en sväng till Farsta centrum för att köpa en alla hjärtans dag present till Emil och sedan åkte jag till Skogås för att gå till tandläkaren och sedan gick jag hem.
 
Fick nyss ett sms om att damerna ville låna in två stycken från dam u till deras match i division 1 imorgon. Vart faktiskt jätteglad, med matchen var i Norrköping och vi skulle då vara hemma ca 21.00 och jag och Emil har ju planer för imorgon med resturang och sådant så jag var tvungen att tacka nej. Vilket man egentligen inte kan göra eftersom man aldrig igen lär får frågan igen, iallafall inte som deras förstahandsval. Plus att jag tror att min tränare blev lite sur... som vanligt dårå.
 
Ikväll ska jag, mamma, pappa, Sara och morfar åka och kolla på Flashdance på China Teatern, vilket jag verkligen ser fram emot. Efter så kanske Emil ska komma hit och sova över, vilket beror på vilken tid jag kommer hem.
 
Nu ska jag dammsuga och sedan göra mej iordning. 
Bamsekramar. Hoppas att ni får en super fredag! Ha de.

Kommentarer:

1 Viktoria Eriksson:

Härligt med flashdance! :)

2 ♀ THE REVOLT ♀:

hahaha att lärarna blir trötta på eleverna var så typiskt i min högstadieskola xD Egentligen inget positivt, men blev asglad när vissa i klassen busade och läraren slängde ut hela klassen och det medförde håltimme xD

Hoppas föreställningen når upp till dina förväntningar ^^

3 Linda:

den vill jag se!:D

4 Caroline Blomberg:

men åh, låter som du kmr få en super helg!

5 Ida - foto & häst:

åh så roligt med musikal! :D

6 Emelie:

Va kul att se flashdance!

7 kajsa-stina:

Vad skönt att ni fick sluta en stund tidigare från skolan igår och att ni därmed i klassen fick en liten förlängd helg! Hur ser det ut för dig nu? Har du haft sportlov eller ska du ha det nu den här veckan? Det är tydligen olika från län till län har jag märkt med den saken :)

Hoppas du får en mysig dag idag med Emil kära du <3 Förstår det måste kännas lite surt att du var tvungen att tacka nej till erbjudandet men jag lovar dig att det kommer fler! Du behöver inte oroa dig :) Hoppas du mår fint idag och att du och Emil får en toppendag tillsammans! Glad alla hjärtans dag på er <3

8 Ninni - Vimsiga mamman:

Var den bra? Ska se den på torsdag :))

9 Sarah:

Så kul :)
Vill me se den :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!