"Fotografering med laget"

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har det iallafall. En helt vanlig dag i skolan bara, inget prov eller läxförhör eller någonting sådant. 
 
Emil hängde med hem till mej i ca en timma innan han var tvungen att åka till träningen.
 
Just nu kollar jag på Orange is the new black men jag ska snart skriva klart min uppgift om första världskriget och sedan ska jag plugga lite spanska glosor. Om jag hinner ska jag städa lite i mitt rum, det ska komma en mäklare till oss imorgon och värdera huset och då måste det vara rent och fint. 
 
19.30 har jag fotografering med laget. Det kommer bli så jävla fult. Jag blir alltid dålig på bilder som man inte får ta själv och det lär ju bli ännu smärre för att jag måste ha håret uppsatt. Men det får bli som det blir. 
Min sötaste vovve!

Kommentarer:

1 Emelie:

Låter som en bra dag (:

2 Ida - foto & häst:

åh så söt!!

3 saarah:

Sjukt sööt! :D

4 Caroline:

Iih så söt!

5 Viktoria Eriksson:

Åh, så söt! :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!