"Hängselbyxa"

Trött som satan i gatan är jag. Var uppe alldeles för sent igår då jag vra tvungen att plugga och städa, vilket sög. Hade dagens första fotbollsträning imorse och ska senare ikväll ha mitt andra. 
 
Innan jag åkte hem från skolan idag, tog jag en sväng till Haninge centrum. Klöpte ett par super snygga hängselbyxa från H&M. Dom är svarta och tighta över rumpan och benen. Inte som "vanliga" slim jeans men inte heller som boyfriend byxor. 
Dom här är det. Tycker dock att dom var mycket snyggare i verkligheten än på bilden. Men jag älskar dom verkligen! Älskar hängselbyxor. (Klicka på bilden för att se dom på hemsidan)
Det roligaste när jag köpte dom var att; egentligen så kostade dom 399kr men jag hade fått en rabatt på 150kr av min mamma och då skulle ju byxorna kosta 249kr men hon slog in rabatten så dom isället kostade 99kr, så jag kände att jag gjorde ett litet kap där, haha.
 
Hoppas att ni har haft en bra dag och kommer få en fortsatt.
Ha de!

Kommentarer:

1 Ida:

Fina hängselbyxor!

2 Siri |Diabitfit|:

Snygga (:

3 MiraKidvall:

Så otroligt fin blogg! Älskar den, X

4 ebba:

härligt!
svar: tack så jättemycket :)

5 sanna:

Vad snyggt!

6 emma:

snygga :D

7 kajsa-stina:

Men gud vilka snygga! Blev verkligen sugen på att köpa mig ett par själv nu hihi :)

Jobbigt dock att du känner dig trött idag vännen. Känner verkligen igen mig i det jag också. Sov som en stock inatt men ändå så vaknade jag inte utsövd ändå utan känner mig såå jävla trött ändå. Så drygt :(

Hoppas du piggnar till nu under kvällen och att träningspasset går bra :)

Många kramar <3

8 ♀ THE REVOLT ♀:

De var verkligen snygga och vad härligt att du köpte de för en billigare peng ^^

Jag tkr sådana är snygga, men föredrar att ha överdelen hängande :P

9 Isabelle Johansson:

Måste bara säga wooow vilken fin blogg du har. Älskar din design just personlig för bara dig! Absolut inte sista gången jag kikar in här , min favorit kram!

10 Ida - foto & häst:

så himla snygga :D

11 nellie:

Vad fin blogg du har!!!! Kika gärna in min blogg där jag har en veckans blogg tävling!!! Lycka till!!!

12 hanna:

jag tycker dom var snygga!

13 Caroline Blomberg:

dom ser riktigt snygga ut!

14 Celine:

Oj du sparade ju typ 300 kr!

15 linah:

dom va snygga ju:D!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!