"In-action"

Fotbollsträningen är avklarad. En timmas pass var det bara, lite skönt eftersom vi hade cup igår. Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Det var en cup med bara dam lag och damer är mellan 18 och 15 år på ett ungefär och vi är bara 15-18 åringar. Vi åkte ut i kvartsfinal. Vi förlorade två och vann två. Jag gjorde tre utav fem  mål. Men vi gjorde verkligen bra ifrån oss.
 
Idag ska jag antagligen träffa Hanna efter hon har jobbat klart. Vet inte riktigt vad vi ska göra, hon ville äta sushi, men jag är inte jättesugen på det så vi får se.
 
Så nu är det bara att äta och duscha och sedan bara ta det lugnt ett tag, vilket kommer bli super skönt. Min kropp är så trött just nu.
Ha de!
Fin bild från gårdagen. Älvsjös damer var också anmälda i cupen så vi tog bild med dom efter. En liten in-action bild.

Kommentarer:

1 Ida:

Bra jobbat! 3/5 mål är suveränt.

2 Emelie:

Bra jobbat!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!