"Jag ska klara det!"

Det känns som om det var ca 100 år sedan jag bloggade sist, men det var det inte, faktiskt bara typ en vecka. Jag har helt enkelt inte haft lust eller ork att blogga. Jag var sjuk hela förra veckan så det hade ändå inte varit kul att läsa att jag bara snorar ner allting. 
 
Igår hade jag mitt första träningspass på en vecka. Jag körde spinning på gymmet, alltså gruppträning. Min syster har tjatat jättelänge att jag ska hänga med henne på det och äntligen blev det av. Jobbigt som fan var de, svettet slutade aldrig rinna och det gjorde så jävla ont att sitta på den där hårda sadeln. Men man kännde ju nästan hur alla kalorier rann av kroppen. Men spinning var faktiskt kul och skönt, lätt värt att testa om ni får chansen.
 
Mitt första fotbollspass hade jag även i morse med akademin i skolan. Skönt. Jag hade samtal med en av mina akademi tränare idag om målsättning och så och innom fotbollen så bestämde vi att min målsättning skulle vara att gå upp 2 kilo i muskelmassa fram till sommarlovet. Jag hade hellre velat ha att bli snabbare men det tyckte inte han var tillräckligt bra. Min målsätting kan bli riktigt tuff men jag ska kämpa på och jag SKA klara det!
 
Det här inlägget har tagit mej så grymt lång tid att skriva eftersom jag måste gå iväg varannan sekund och kolla till mina bananpannkakor som jag håller på att steka till lunch. Mums!
 
Emil ska komma hit när han har slutat skolan och sedan ska jag gå på min andra fotbollsträning för idag. 45 minuter fys och 45 minuter boll.
"Anything you can do, I can do better"

Kommentarer:

1 Celine:

Så söt du är!

2 MATILDA:

söt tröja! :D

3 Sara:

Super sööt tröja! :D

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!