"Löpa och sedan styrkefys"

Mina händer är helt förstörda efter att ha kört styrka imorse med akademin. Vi körde teknink i frivändningar och sedan lite maga och rygg. Faktiskt ett väldigt skönt pass, blir dock lite jobbigt ikväll när jag har fys igen med laget. Men det blir skönt. 
 
Just nu sitter jag och kollar på Orange is the new black vilket ärså grymt bra, har inte kommit så långt men jag älskar den! Jag borde egentligen inte kolla eftersom jag har en uppsats om WW1 som ska in på måndag och jag är upptagen hela helgen då jag ska vara med Emil och mysa. Så det är lika bra att göra det klart nu, så slipper man spendera helgen med att plugga.
 
Ska väl äta lite efter 16 då jag har träning 19. Vi ska ha fys, först löpa och sedan styrkefys, ska faktiskt bli kul, fys är kul tycker jag.
 
Men hoppas att ni har haft en bra dag och kommer få en fortsatt bra kväll.
Ha de!

Kommentarer:

1 linah:

åå så fin du är:D!

2 ♀ THE REVOLT ♀:

Joo, att plugga så att man får det gjort är en bra prioritering. Inte så kul att ha plugg efter sig då man ska träffa en vän/partner/annat ^^

Fin är du!:D <3

3 kajsa-stina:

Gud så fin du är vännen! <3 Själv har jag aldrig sett Orange is the new black faktiskt men har hört många som gjort det och som tycker att den är superbra! Ska nog kika in den jag också och se vad jag tycker hihi!

Hoppas du får en fantastisk helg med Emil men det är jag säker på att ni kommer att få! Sötnosarna <3

Många kramar!!!<3

4 Ida - foto & häst:

gud så fin du är!

5 Caroline:

Fin bild! :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!