"Militärgröna byxor"

Tre timmar kvar innan jag ska åka på fotbollsträning. I vanliga fall brukar vi köra 45 minuter fys och 45 minuter boll men eftersom det är lov och inte så många är hemma så ska vi köra 45 minuter olikaövningar och sedan 45 minuter futsal.
 
Bion igår var sådär. Jag och Hanna såg ju Cirkeln alltså jag tycker att den var under medelbra. Ganska dåliga skådisar och jag har läst boken och dom ändrade ganska mycket i filmen, vilket dom brukar göra, men jag störde mej verkligen. Men det var mysigt att träffa Hanna iallafall. 
 
Efter bion åkte jag och morfar och hälsade på mormor som har behövt flytta till älderboende. Vi hann inte vara där så länge men det vra mysigt och kul ändå. Efter det så mötte jag och morfar upp Emil i Farsta Strand och så skjutade morfar hem oss till mej och så sov Emil hos mej.
 
Idag så åkte Sara och jag till Haninge Centrum och åt lunch. Vi kollade även runt i lite affärer. Hittade jättemånga fina saker på In och Finn, men inget man behövde och sedan hittade jag ett par skitsnygga och sköna löparskor som jag hoppas att jag och mamma kan åka och kolla och kanske köpa på fredag. Sedan så köpte jag faktiskt även ett par byxor till, ett par militärgröna byxor från BikBok, dom kostade bara 199kr. Jättebilliga ju!
Älskar dom. 
 
Men nu ska jag ta och plugga lite och sedan bara slappa innan träningen.
Ha de!

Kommentarer:

1 Caroline:

Vilka snygga byxor!

Sv; Ja jag blev jätteglad när shaken var så pass god :)

2 S A N N A ♥:

Vad schyst pris:D

3 Ebba:

Så fin!

Svar: ja visst har hon :)

4 N:

Snygga, har liknande!

5 Linn Strömberg:

Sååååå snygga!!

6 linah:

snygga! fin du är

7 Flisan:

Snyggt :)

8 Klara Andersson:

sjuukt fina

9 Ida - foto & häst:

så snygga!! :D

10 Siri |Diabitfit|:

Snygga :D

11 Viktoria Eriksson:

snygga byxor! :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!