"Sjukt gott"

Jag hade ne otroligt mysig alla hjärtans dag igår. Jag och Emil var ute och åt på en kinaresturang, har ätit där många gånger innan men det var första gången för Emil och det var så sjukt gott. Sedan åkte vi bara hem och myste och kollade på film.
 
Idag hade jag träning i Liljeholmen, vilket tar mej ca en timme att åka dit och vi tränade i en timme så jag åkte mer än vad jag tränade. Men det blir ju så när det är innomhus säsong. Vi tränar över hela Stockholm typ. Men träningen gick helt okej. 
 
Har ju glömt att säga vad jag tyckte om Flashdance. Ett ord. Fantastiskt!
Shit alltså den var så bra och jag som nästan inte tänkte gå, är så otroligt glad att jag gjorde det. 
 
Nu ska jag försöka plugga lite innan Emil kommer hit.
 

Kommentarer:

1 Ida:

Så mysig alla hjärtans dag du hade!

2 S A N N A ♥:

SÅ fina ni är!

3 Amanda Persson:

Så himla kul med musikal! kram :)
blir så för mig med med träningen, man åker väldigt långt för att träna fotboll :p

4 S A R A:

vad fina ni är!

5 Linnea:

Åh, vill med gå på flashdance!

6 ♀ THE REVOLT ♀:

Låter som ett lugnt och trevligt firande ^^ Härligt att höra du gillade det så mycket som du beskriver!:D Det förtjänar du allt ^^

7 rebeccafornstedt.blogg.se:

Har funderat att gå på den! :D

8 kajsa-stina:

Men gud vad mysigt det låter som ni har haft det! Älskar verkligen Kinamat och känner att det är läge att äta det snart för det var fan ett bra tag sedan sist alltså haha :)

Vad roligt att du var nöjd med musikalen också! Så roligt när man kan bli positivt överraskad och att den är ännu bättre än vad man först trodde den skulle vara :)

Hoppas du mår fint idag vännen och att du får en fantastisk måndag <3 Mängder av kramar <3

9 ebba:

så fina! :)

10 Caroline Blomberg:

men gud så mysigt det låter!

11 ida:

Vilken fin bild på er!:)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!