"Ikväll är det tacofredag"

Dagen började klockan halv 7 imorse då jag och mamma åkte till gymmet. Det är så himla skönt att gymma tidigt på morgonen. Man är typ helt själv, det är lugnt och stilla. Jag körde ett skönt rygg- och bicepspass i ca 1 timma och 30 minuter. 
 
Efter gymmet så åkte jag och mamma till Haninge Centrum. Jag fick mina löparskor jag ville ha, mamma hittade en super snygg tröja på MQ och så åt vi en god lunch på Espresso House
 
Sen så skulle mamma klippa sej i stan och då passade jag på att träffa Emma som numera bor i Falun där hon går på skidgymnasium. Så henne får man typ aldrig träffa. Men det var så kul att få se henne igen!
Emma hängde med mej till körskolan i Trångsund för att jag skulle ta ett syntest. Jag gick på handledarkursen igår så nu väntar jag bara på några lappar som ska skickas in och jag ska få körtillstånd så jag kan få börja övningsköra. 
 
Ikväll är det tacofredag. Jag gillar inte ens tacos, haha typ den ändå, men jag gillar helt enkelt inte köttfärs.
 
Emil kommer 19.30 ungefär. Vi ska bara vara hemma. Får se om vi kikar lite på Let´s Dance, inte för att jag tycker det är speciellt kul, utan mest för att det är tradition. Annars blir det antagligen Harry Potter för oss. 
 Mina nya babes. Dom finns HÄR.
 
Hoppas ni får en bra fredag!
Ha de!

Kommentarer:

1 Elin:

Åh, vad snygga de var!

2 kajsa-stina:

Så himla skönt att träna direkt på morgonen tycker jag också! Man spar mycket tid och har sedan resten av dagen "fri" att kunna luta sig tillbaka och bara slappa helt enkelt! Så skönt! :D

Och vi åt också tacos här hemma igår. Den typiska fredagsmaten ju haha! Men jag är tvärtemot dig. Jag totalälskar tacos och skulle kunna äta det varje dag typ haha. Tycker köttfärs är såå gott!

Hoppas du mår bra idag min vän och att du får en härlig och fin lördag <3 Stor kram <3<3

3 N:

Älska taco haha!

4 Amanda Persson:

ååh så gott med tackos, och skorna var ju hur snygga om helst! kram :)

5 FrökenTV, bloggen om tv och film:

snygga skor

6 emelie andersson:

så snygga skor :D

7 Ida - foto & häst:

åh så himla snygga skor! :D

8 ♥ Sojka ♥:

Snygga! :D

9 Caroline:

Vilka snygga skor! Hellre Harry Potter än Lets Dance ;D

Sv; tack, va gullig du är! :)

10 malin:

Men vilka skönheter till pjuks!

11 sara:

Snygga skor!! :D

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!