"39,3"

Ja det finns inte så mycket jag kan säga. Jag är sjuk, jag har feber, igår kväll hade jag 39,3, vilket var så himla hemskt, Vi åt hummer till middag också och det kan man ju inte missa även fast man är totallt överhettad. Men hummerna slank ändå rätt enkelt ner i magen. Så igår och idag har jag bara legat i sängen typ. Emil kom förbi en stund efter skolan igår och ville kolla till mej, han hade med sej halstabletter, choklad och ben and jerry. Glad att jag har en sådan snäll pojke.
 
Det känns lite hemsk också, först så förstör jag mammas födelsedag, hon fyller år idag och vi skulle bjuda över några men det blir det inte eftersom jag är sjuk och så missar jag min cup imorgon som jag verkligen såg fram emot. 
 

Kommentarer:

1 sawo :

fin blogg :)

2 corneliaeriksson.blogg.se:

Usch vad tråkigt, krya på dig!!

3 MATILDA:

Usch då, krya på dig! :/

4 kajsa-stina:

Åh nej vad jobbigt med feber vännen. Hoppas du kryar på dig fort och mår bättre imorgon redan. Du ska inte ha dåligt samvete över att ni inte kan bjuda över gäster. Man kan inte rå för att man blir sjuk! Synd bara att du missar cupen imorgon men hälsan går alltid först :)

Så fint av Emil att komma och titta till dig också och att han hade med sig massa gottigheter :)

Kram på dig vännen och krya på dig♥

5 Ninni - Vimsiga mamman:

UsCh :/

6 MALIN:

Tråkigt att vara sjuk.... Krya på dig :)

7 VERONICA - fashion blog:

Krya på dig fina du, ha en fin dag!

8 Emelie:

Åh, krya på dig!

9 Sarah:

Så himla snällt av honom :)
Choklad o Ben & Jerry´s e alltid lika gott :)

10 malin:

Hujja, krya på dig! =)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!