"Åland med fotbollslaget"

Snart är det dags för att ge sej av till Åland med fotbollslaget och lira lite boll. Två matcher på lördag och två på söndag. Ska bli super kul. Vi ska köra i dam 11an så vi kör på damlag från div 5-2 så det kommer bli både jobbigt och kul. 
 
Igår känndes som en helt onödig skoldag, jag började 13.15 med idrott och det var min ända lektion den dagen. Jag tänkte skita i hela skoldagen men jag skulle ändå till en kurator klockan 15 i Haninge, där min skola ligger så det var ju lika bra att gå på den lektionen. 
 
Jag var med Emil sedan och han sov över hos mej eftersom vi inte kommer få träffas i helgen något. Men det var super mysigt. Vi hann kolla ungefär halva Sagan om konungens återkomst innan vi båda var döttströtta.
 
Sen idag har det bara varit en helt normal dag i skolan. 
 
Hoppas att ni har haft en bra dag och kommer få en bra kväll. Jah uppdaterar under helgen om jag har tid och internet.
Snö överallt...

Kommentarer:

1 Caroline Blomberg:

kul att åka till åland med ditt lag! :D

2 S A R A:

åh vad kul att få åka med laget!

3 ebba:

åh vad kul :) lycka till!
ställ gärna lite frågor i min frågestund :)
kramis <3

4 kajsa-stina:

Gud vad kul att du ska iväg till Åland med laget idag vännen! Hoppas ni får det mysigt tillsammans och att det går vägen för er :) Egentligen är ju inte vinna det viktigaste utan bara att man deltar! Men såklart är det ju en bonus om man får vinna också hihi :)

Hoppas du mår bra och får en superfin helg<3 Mängder av kramar <3

5 VERONICA - fashion blog:

Usch för snön!! :( Vill ha sol och sommar nu!!

6 VERONICA - fashion blog:

Men gud å roligt fina du! Lycka till :) Ha en grymt bra start på din måndag! Kramar!

7 linah:

va fin blogg!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!