"Fortfarande halvdålig"

Nu har jag suttit i skolan 1 timma efter att vi slutade och 1 timma till ska jag sitta här i väntan på att akademi ska börja. Under den här tiden har jag hunnit plugga historia. Det är skit konstigt men orkar inte gå in på detalj eftersom det är så himla tråkigt med skolan.
 
Efter skolan ska jag direkt till gymmet med Hanna. Jag är fortfarande lite halvdålig med hosta och halsont men jag känner att nu har jag vilat i två veckor och i helgen ska jag på cup på Åland så måste ha bra kondition då. Så det blir väl antagligen 1 timmas styrka och sedan 30 minuter cardio.
 
Men hoppas att ni får en superbra dag!
Ha de!

Kommentarer:

1 Robex Lundgren:

vacker bild

2 Sus:

Vilken snygg träningsoutfit :)

3 bella:

Riktigt fin blogg! och fina bilder :)) Du får gärna kika in på min blogg om du har tid

4 Ida:

Hoppas din hosta försvinner, och härligt med gym!
Svar: Aa, det är helt rätt faktiskt!

5 Celine:

Hoppas det känns bättre snart!

6 MALIN:

Träningstightsen är riktigt läckra!

7 Ida - Hon som föddes med LKG:

~ Woopwoop, "dagens blogg" avslutas imorgon eller på onsdag! Så kika in på boardin.se och delta :) ~

8 Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag:

Åh, historia! Ett av mina favoritämnen, haha ;) Lite ledsen över att jag inte får ha det längre, i alla fall inte i samma mening som förut :(

9 corneliaeriksson.blogg.se:

Hoppas att det gick bra på gymmet :)

10 Emelie:

Åh, hoppas att du blir helt kry snart!

11 kajsa-stina:

Jag känner verkligen igen mig i det du känner om skolan. Jag tyckte skolan var jättejobbig verkligen. Var därför jag hoppade av gymnasiet också. Kanske inte det optimala men eftersom anorexin blev värre också så såg jag ingen annan utväg. Hade inte pallat gå dem tre åren då när jag mådde och mår som jag mår liksom.

Jobbigt att du fortfarande känner dig risig och har ont :( Hoppas det inte blev värre igår då du tränade. Ibland kan ju det bli värre om man inte är helt kry men ändå beger sig till gymmet. Hoppas du mår bättre idag och får en fin dag <3

Många kramar <3

12 Josse:

Snyggt!!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!