"Från en främling"

När jag va påväg till tåget för att möta Emil så åkte en bil förbi, det var en fisk bil, ni vet en sådan bil som försäljare åker runt i och knackar dörr och frågar om någon vill ha fisk. Det var en man som körde och när han körde förbi mej så log han och vinkade, jag blev så chockad att jag inte hann lyfta handen och vinka tillbaka, jag hann bara få till ett leende. Alltså jag blev så varm i kroppen av glädje. Det där leendet och vinknigen va nog höjdpunkten den hör dagen. Tänk vad ett leende från en främling kan göra.

Kommentarer:

1 Life of Johanna:

Härligt sånt! :)

2 kajsa-stina:

Åh det är så underbart när en annan människa ler mot en! Helt automatiskt ler man tillbaka och det kan verkligen göra ens dag. Jag var på sjukhuset en gång och såg en sorgsen kvinna och gav då henne ett leende och ett hej och gud vad glad hon blev för det och sken upp som en sol! Det lilla kan verkligen betyda så mycket för en annan människa♥

Hoppas du mår bra fina du och att du får en bra söndag! Kramar<3

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!