"Himla missnöjd"

Så himla missnöjd med mitt träningspass imorse. Jag ville köra fotboll men träningsvärken från tisdags och igår så ifrån och även min hals, hosta och förkyldning vägrade sammarbeta, så på gymmet var jag istället. Vilket sög. Tveksamt om jag klarar av att träna ikväll då vi har löpning utomhus och sedan fys. 
 
Känner ju egentligen att jag borde göra något på lektionen då jag har svenska men jag orkar verkligen inte. Kännde mer för att blogga faktiskt. 
 
Hoppas att ni får en super bra dag, jag ska göra dagen så bra som jag bara kan!

Kommentarer:

1 ebba:

svar: åh tack :)

bättre att vila upp sig och sedan köra ordentligt efter!
kramis

2 corneliaeriksson.blogg.se:

Jobbigt när man känner så. Även fast det är sjuuukt tråkigt så är det bästa faktiskt att vila när kroppen inte mår bra, annars går det liksom aldrig över.

3 kajsa-stina:

Så fin du är vännen! <3

Jobbigt bara att du inte känner dig så pigg utan att förkylningen sitter kvar. Jag hoppas verkligen du kan piggna på dig nu i helgen och vara helt frisk och återställd till veckan istället. Det är så drygt att inte kunna träna men det är viktigt att du är helt frisk innan du kör igång då det annars bara blir värre :(

Många kramar <3

4 MADDISENJ.SE:

Tråkigt när man känner så! Men den bästa träningen är ju ändå den som blir av ;)

5 Celine:

Usch så jobbigt! Krya på dig iaf!

6 Caroline Blomberg:

men usch! krya på dig!

7 MALIN:

Tråkigt att det inte gick som det gick med träningen! Hoppas det känns bättre nästa gång :)

8 linah:

vet känslan, men de blir bättre nästa gång:)
fin du är , ha en bra helg<3

9 Josse:

Krya!!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!