"Jag fick sovmorgon"

Först och främst vill jag bara tacka alla för söta krya-på-dej-kommentarer!
 
Det är tisdag idag och det är min kortaste dag i skolan, vilket är väldigt skönt. 
Jag har egentligen akademi idag och börjar 8 men eftersom jag fortfarande har ont i halsen och har börjat få lite hosta hoppade jag över den. Ska även skippa träningen med Älvsjö idag så jag kan bli bra så snart som möjligt.
Hade ingen svenska idag då jag hade gjort klart ett arbete så jag fick sovmorgon till 11.05 istället, vilket var super skönt. Dock så vaknade jag av att jag fick ett sms vi 7 tiden imorse och sen hade jag svårt för att somna om. 
 
Men, egentligen har jag en del att plugga men är alldeles för trött för det så mest så kollar jag bara på Glee, haha. 
Men hoppas att ni alla har haft en super bra dag och att i får en fortsatt bra kväll!

Kommentarer:

1 MALIN:

Skönt med sovmorgon!

2 kajsa-stina:

Så fin du är vännen♥ Och vad härligt att du tog en liten förlängd sovmorgon i morse. Det är du värd. Hoppas du kryar på dig fort och slipper känna dig risig. Man har verkligen inga krafter alls när man åker på en sån jobbig förkylning. Usch.

Tycker du gör rätt i att stå över träningen också så du frisknar till och blir helt återställd. Annars kan det ju bli att förkylningen blir värre om man anstränger sig när man inte är helt 100 frisk.

Du ska inte ha dåligt samvete att du inte orkar plugga just nu vännen. När man är sjuk så förtjänar man att ta det lugnt framför serier! Mängder av kramar till dig<3<3

3 J E N N I F E R:

Fina du!

4 Ida:

Härligt med sovmorgon, synd att du fick svårt å somna om av smset! Fin du är!

5 Sarah:

De e så tråkigt när man blir väckt o inte kan somna om :/

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

Skönt med sovmorgon! :)

7 Ninni - Vimsiga mamman:

Sv. tack så mycket :))
Så fin du e!

8 linah:

va fin du är !

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!