"Lägga mej i badet"

Jag har haft en hyffsat bra dag som började med sovmorgon, sen fick jag träffa Emil på lunchen, jag skippade den för att få prata med honom om en viktig och personlig sak som jag kanske klarar av att berätta om någon annan gång, men det gjorde inte så mycket att lunchen inte blev äten by me, det var risgrynsgröt, det är frukost inte lunch så det funkar inte. Sen efter skolan så träffade jag Anne-Li ett tag och pratade mer om det personliga och sedan så gick Anne-Li hem för att plugga och jag har inte gjort så mycket sedan dess. 
 
Jag ska snart lägga mej i badet tror jag, tror jag behöver slappna av lite och bara ta hand om mej själv och badet är det bästa sättet att göra det på. 
 
Hoppas att ni får en super kväll. Puss och Kram.
Harry Potter nördar som jag och Anne-Li så gjorde vi "the unbreakable vow" för att inte berätta våra hemligheter för någon. 

Kommentarer:

1 Ida:

Åh, härligt med bad!

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med sovmorgon :)

3 Julia Jansson:

låter härligt!

4 kajsa-stina:

Gud så härligt att starta dagen med en sovmorgon och att du sedan fick träffa Emil en stund på lunchrasten för lite prat. Håller med dig om att risgrynsgröt inte är någon mat. Herregud! Kan dom inte servera riktig mat? Gröt är ju för fasen frukost och inget annat! Hoppas du inte blev allt för hungrig då lunchen uteslöts. Själv så blir jag så irriterad och trött då jag inte ätit på några timmar.

Jobbigt att det är jobbigt på det personliga planet. Hoppas det löser sig vad det än är då du förtjänar att må bra♥ Om du känner att du orkar berätta om det så vet du att jag finns här vännen. Du kan prata med mig om allting vad det än är närsomhelst. Jag finns här♥

Tycker du gör helt rätt i att krypa ner i ett varmt bad och bara mysa till det. Ett väldigt bra och effektivt sätt att varva ner på och samla energi och kraft på :)

Massor av kramar till fina dig♥♥

5 Life of Johanna:

låter som en bra dag, och skönt med ett bad

6 Ninni - Vimsiga mamman:

Sv eller hur :) så skönt med bad

7 Sarah:

Håller me om att man inte ska få risgrynsgröt till mat i skolan :/

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!