"Ramlade halvt ihop"

Jag är alldeles för trött för att göra mitt skolarbete. Alltså det rä bara segt och tråkigt. Plus att vi har typ en månad på oss att göra klart det och jag har inget mer att skriva just nu. Så för tillfället får det vara klart. 
 
Jag åkte till skolan typ 30 minuter för tidigt för att få träffa Emil innan. Han skulle ha lektion i min skolbyggnad idag så vi träffades innan. Inte så länge men det gör det samma, det var mysigt iallafall. Dock så hade det snöat inatt och det hade täckt isen och självklart så halkade jag och ramlade halvt ihop, haha lite komiskt. Jag är så klumpig, haha. Emil tyckte iallafall det var väldigt kul. 
 
Ikväll så är det fotbollsträning. Grymt taggat. Var så länge sedan jag spelade med Älvsjö.
Måste bara dela med mej av denna roliga bild.
Ha de!

Kommentarer:

1 MATILDA:

Haha åh älskar Johan Glans! :D

2 Line:

Hahahah bästa!

3 kajsa-stina:

Haha åh det är så typiskt när man ska halka på isen! Låter som mig i ett nötskal alltså. Kommer ihåg när jag gick i mellanstadiet och skulle gå till skolan och PRECIS i backen innan man kommer till skolan så gör jag världen vurpa inför halva skolan typ :')

Hur gammal är Emil förresten? Går ni i samma klass? Jag tänkte eftersom dem skulle hålla till i er skolbyggnad idag? :)

Hoppas fotbollsträningen går bra ikväll också! Håller tummarna att din förkylning inte blir värre utan att du är på väg mot det friska stadiet nu.

Haha Johan Glans är verkligen vara för skön! Har sett en show som han hade för typ två år sen? Skrattade halvt ihjäl mig. Väldigt kul!

Många kramar <3

4 Sarah:

Skönt o ha så lång tid på sig :)

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha åh, Johan Glans <3

6 FrökenTV, bloggen om tv och film:

åh, glans<3

7 corneliaeriksson.blogg.se:

Hahah, Johan Glans <3 Älskar.

8 Emelie:

Bilden!!♥

9 VERONICA - fashion blog:

Gud så rolig!! :) Ha en fin onsdag, kram!

10 Ninni - Vimsiga mamman:

Det där klippet e kung :)

11 Life of Johanna:

Johan glans är bäst!

Hoppas fotbollsträningen gick bra

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!