"Sjuk idag"

Vart sjuk idag under skolans först dag. Har halsont (igen), ont i huvudet som är väldigt tungt just nu och känner mej bara allmänt dålig. Så inget träning blir det för mej ikväll, tyvärr. Dock så blev det ett träningspass med akademin imorse. 
 
Men jag har gosat ner mej i sängen med en kopp te, en macka, choklad och kollar på How I Met Your Mother. Jag hoppas att jag känner mej bättre imorgon. Känns så onödigt at missa dagar i skolan, blir så stressad då. Även så fyller mamma år på lördag, vill ju vara friskt då och så har jag cup på söndag. Så denna helg är fullspäckad med kul (förutom skolan då) som jag inte vill missa. 
 
Hoppas att ni mår bättre än mej iallafall.

Kommentarer:

1 MALIN:

Tråkigt att vara sjuk :) Krya på dig!

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Krya på dig! :)

3 Sarah:

Så himla tråkigt att du e sjuk :(
Krya på dej :)
Vilken söt bild :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!