"Ta vara på lovet"

Uppdateringen på den senaste tiden har varit riktigt uselt. Men vad ska man göra. Dom första dagarna på året var jag i Hassela med familjen och Emil och Saras kille Jesper och åkte skidor och då fanns det ingen tid för uppdateringer och dagarna efter det har jag bara haft fullt upp med att ta vara på lovet så mycket som föjligt dom sista dagarna. Men imorgon börjar skolan och jag är redan skoltrött. Haha. För mycket att tänka på. Kul också att jag börjar med den längsta dagen i veckan... 
 
Jag är faktiskt riktigt trött och klockan är snart bara 21.30. Men jag hade ändå tänkt att gå och lägga mej skapligt tidigt. Ska upp 6 imorgon, börjar dagen med akademi. Nu ska jag bara fixa mej och sedan gå och lägga mej i sängen och kolla på How I met your mother. 
 
Ska bli riktigt skönt!
Världens finaste kille har man!

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Åh ni är så söta tillsammans och är verkligen gjorda för varandra. Sötnosarna♥

Du ska inte behöva ursäkta dig vännen för att bloggningen uteblivet ett par dagar. Herregud! Det är lov och du ska göra det som du är i behov av och vila upp dig riktigt ordentligt för att orka ta itu med skolan som börjar idag. Så drygt att lovet gick så fort.. Tycker du nyss fick ledigt och nu ska du börja igen. Hoppas det iallafall känns lättare efter ett tag då du kommit in mer i det. Oftast jobbigast i början innan man vant sig vid det vardagliga skollivet igen eller vad man ska säga.

Vad kul att du varit i Hassela och åkt skidor! Var jättelängesedan jag var där tyvärr men älskar att åka skidor annars :)

Hoppas du mår fint idag kära du och att din första skoldag går kanon!
Stor kram♥

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!