"I varandras armar"

Ännu en underbar helg.
 
Unbroken var grymt bra, jag trodde att jag skulle gråta mycket till den, dels för att det verkade som om den var lite sorlig och för att jag gråter till typ allt och då menar jag allt, tecknat, romantiska, fantasy. Haha. Men jag gjorde faktiskt inte det, den var bara så hemsk så att man liksom inte han gråta. Men den var grymt bra, rekommenderar starkt. Gillar också att det är baserad på en sann berättelse, älskar sånna filmer. 
 
Efter bion åkte jag och Emil hem till honom och så sov vi där och dagen efter så åkte vi hem till mej vid 4 tiden för jag skulle få gäster och Emil skulle vara med.
 
Vid typ 11 tiden var jag och Emil döttströtta och vi somnade i varandras armar utanpå täcket med kläder på och jag med linser och smink. Vi vaknade vi kvart i två tiden och gjorde oss i ordning då och somnade nästan på en gång.
 
Idag gick vi upp vid 10 tiden och åt frukost och så hann vi kolla klart på Sagan om de två tornen och börja på trean som jag inte kommer ihåg vad den heter, haha. 
 
Men nu hade jag tänkt att bara ta det lugnt i en timma och kolla på film innan jag tar tag i allt skolarbete. 
 
Hoppas att ni får en bra dag.
Ha de!

Kommentarer:

1 Ida:

Hej! Har en nystartad blogg där jag tipsar om de bästa utförsäljningarna, hur du tjänar pengar på din blogg, rabatter och en massa annat. Deltag gärna i tävlingen och ha chansen att vinna en snygg vägglykta.

2 Ida:

Låter som att du har haft det mysigt!
Ojdå, att somna med linser :/ Har också gjort det, tur att mina inte har fastnat under ögonlocken.

3 Julia Jansson:

ska kolla på den på tisdag!! Längtar

4 Life of Johanna:

Härligt att filmen var bra

5 Emma Grann Fotografi:

Mysigt!

6 milina.blogg.se:

lycka till med skolarbetet!

7 kajsa-stina:

Så fina ni är <3 Och vad kul att filmen var bra som ni såg och att du rekommenderar den. Jag är ju ganska så lättskrämd av mig haha så vette tusan om jag vågar hålla ögonen öppna under hela filmen men jag ska ge det ett försök! Annars vet jag av en film som går nu som heter Taken som jag har sett tidigare då detta är trean. Så dom två första var superbra tycker jag så ska se den tredje också :)

Skönt med en liten sovmorgon och sedan en god frukost med din älskade. En bra avslutning på helgen helt klart! Hoppas du mår lika bra nu som du gjorde innan idag och att pluggandet går bra. Håller tummarna <3

Många kramar till dig min vän <3

8 MALIN:

Vad fina ni är :) Kärlek är underbart!

9 Emelie:

Åh, unbroken vill jag se!

10 Ninni - Vimsiga mamman:

Så fina :)

11 corneliaeriksson.blogg.se:

Det låter som en riktigt fin helg :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!