"Unbroken"

Skönt med sovmorgon igen. Första lektionen inställd på grund av att min lärare var sjuk. Fett skönt. Dock behövde Emil lämna mej tidigare och åkta till skolan för att han började tidigare.
 
Fruksoten ligger i magen och jag gjorde precis klart en uppgift som skulle in första lektionen. Skönt. Har lite skolarbete kvar, eller ganska mycket men det tar jag och gör i helgen. 
 
Idag är det fredag och efter skolan ska jag och Emil gå på bio. Vi skulle egentligen se The Good Lie men jag tror att den hade slutat gå så istället ska vi se Unbroken som jag tror kommer vara grymt bra, men vi är nog fortfarande lite besvikna över att den vi verkligen ville se hade slutat gått. Menmen, vad ska man göra?  Bion är dock ganska sent så jag ska hem i mellan och städa lite först. Det är riktigt stökigt i mitt rum. Haha.
 
Men nu ska jag snart gå till bussen. Hoppas att ni får en super bra dag!
Ha de!

Kommentarer:

1 MATILDA:

Hoppas den är bra :D

2 kajsa-stina:

Så skönt med sovmorgon och sedan en god frukost på det! Verkligen bästa målet på dagen tycker jag. Vad brukar du annars äta till frukost? :)

Så underbart att det är fredag idag och snart helg igen. TJOHO! Kul att du och Emil ska på bio ikväll också. Ska på bio eventuellt nästa vecka men vet icke vilken film vi ska se. kanske denna är att rekommendera? Du får berätta sedan vad du tyckte om det hihi :)

Många kramar <3

3 Life of Johanna:

Hoppas filmen är bra

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

Vill så gärna se den :)

5 milina.blogg.se:

åh vill se den där!

6 Ida:

Mysigt med bio!

7 Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag:

Hoppas filmen är bra! :)

8 MALIN:

Den vill jag se!

9 Ninni - Vimsiga mamman:

Sv jaa dem e jättefina verkligen :)
Hoppas helgen vart bra!

10 Sarah:

Mysigt o gå på bio :)
Filmer slutar gå så himla fort :/

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!